Genel Müdürlüğümüz Tedarik Planlama, Stok ve Lojistik Yönetimi Dairesi Başkanlığı Stok Yönetim Birimi ve Tedarik Planlama Birimi tarafından planlanan “Tedarik Planlama ve Stok Yönetimi Eğitimi” 05 - 07 Aralık 2019 tarihleri arasında İl Sağlık Müdürlüğü Medikal Depo Stok Yönetim Birimi ve Tedarik Planlama Birimi sorumlularının katılımı ile Antalya’da gerçekleştirildi.
Toplantının ilk gününde açılış konuşmaları Kamu Hastaneleri Genel Müdür Yardımcısı Dr. Hasan ARSLAN ve Daire Başkanımız Uzm. Ecz. İrem MÜHÜRCÜ tarafından yapıldı. Tedarik Yöntemleri ve Satın Alma Dairesi Başkanı Musa KORKUT tarafından “Kamu Hastanelerinde Antineoplastik İlaç Merkezi Alım” süreçleri anlatıldı.
Üç gün süren eğitim boyunca Tedarik Planlama Stok ve Lojistik Yönetimi Dairesi Başkanlığı personeli tarafından, Kamu Hastanelerinde İlaç ve Tıbbi Sarf Malzeme Yönetimi, Stok Yönetimi Bilgi Teknolojileri ve Sağlık Market Uygulamaları konusunda eğitimler verildi. Ayrıca paydaş kurumlar olan Milli Savunma Bakanlığı (MSB) ile MSB - Sağlık Bakanlığı Protokolü kapsamında tedarik paylaşım talepleri, Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu ile Ürün Takip Sistemi kapsamında tıbbi cihazların tekil takip süreçleri, Sosyal Güvenlik Kurumu ile plazma ürünleri dağıtım süreçleri ve yatarak tedavilerde tıbbi sarf malzeme ve ilaçların tüketimi, faturalandırılması ve Devlet Malzeme Ofisi (DMO) ile DMO Sağlık Market uygulamaları gibi birçok konuda oturumlar düzenlenerek bilgi paylaşımında bulunuldu. Yapılan interaktif oturumlarda katılımcıların tüm soru ve sorunları dinlenip cevaplandırıldı.
Tedarik İşbirliği Protokolü Sağlık Market 2019 Faaliyetleri Uzm. Ecz. Aysun ÖZKAN.pdf
Tıbbi Malzeme Kullanımında Yerindeliğin Sağlanması Suna OK.pdf
Sağlık Market Temel Tıbbi Malzeme Alımları Ecz. Mesude BİLGE.pdf
SB MSB Porotokolü Kapsamında Taleplerin Karşılanması Ecz.Bnb.Dilek ASAN.pdf
Taşınır Mal Yönetmeliği ve Medikal Depo Yönetimi Suzan Şahin.pdf
Sağlık Market Özellikli Tıbbi Malzeme Alımları Ecz. Banu TAYLAN AKIN.pdf
Sağlık Market Nükleer Tıp Antalya Eğitim Ecz. Neşe KAYA.pdf